Analytikerønske til Novo-top: Mere handling, mindre drama
Der har været for meget drama omkring Novo Nordisk i den seneste tid, og en analytiker ser gerne mere handling fra ledelsen – men knap så meget støj er foretrukket
11. nov. 2025 KL. 09.10
Gem til senere