Amerikansk gigant bliver medejer af udskældt dansk natklubkoncern
Den uroplagede barkoncern Rekom har fået nedskrevet gæld for 300 mio. kr. Nu bekræfter selskabet, at en amerikansk pengetank bliver medejer af virksomheden.
25. jun. 2026 KL. 14.33
Gem til senere