ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Amerikansk gigant bliver medejer af udskældt dansk natklubkoncern

Den uroplagede barkoncern Rekom har fået nedskrevet gæld for 300 mio. kr. Nu bekræfter selskabet, at en amerikansk pengetank bliver medejer af virksomheden.  

Barkongen Adam Falbert er stifter af Rekom, som han stadig er en del af som bestyrelsesmedlem og aktionær.
Barkongen Adam Falbert er stifter af Rekom, som han stadig er en del af som bestyrelsesmedlem og aktionær. Arkivfoto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis