Ugen der gik: Stoltenberg bliver på Nato-post
Stoltenberg bliver på posten som Nato-spids, økonomer afblæser risikoen for dyb recession, Tesla slår flere rekorder, og så satte Chr. Hansens topchef ord på selskabets farvel til synlig støtte til lgbt+.
08. jul. 2023 KL. 10.30
Gem til senere