Dansk tyggegummi hitter på Tiktok: “Det ville være virkelig spøjst, nærmest fordækt, hvis ikke vi havde en tilstedeværelse på de medier”

Enhver virksomhed, der sælger direkte til forbrugere, bør være på Instagram. Det mener tyggegummifirmaet True Gum. Men selskabet havde selv overset en vigtig målgruppe, der kommunikerede om brandet på en helt anden platform

TrueGum023 (2).jpg
Peter Regnersgaard og True Gum producerer bæredygtigt tyggegummi og har succes med branding på den sociale onlineplatform TikTok. Foto: PR
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
29. jul 2020 KL. 9:06
“På Instagram er alt tilrettelagt og ofte udstillet som perfekt. Tiktok er et mere umiddelbart og humoristisk medie, hvor du kun har ét sekund til at fange brugerens opmærksomhed.”Peter Regnersgaar...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.