Brøndby-firma kæmpede for at få hul på det tyske marked – så kom de på Amazon: “Hvorfor fanden havde jeg ikke tænkt på det først”

Først da vægttabsfirmaet Nupo lagde sin eksportstrategi i graven og i stedet gik all-in på Amazon, begyndte salget til Tyskland at rulle. Kom bagom hele processen i podcasten Selvstændig

20210826-131727-3_ma.jpg
Peter Wedelheim, adm. direktør i Nupo, foran en reol på hovedkontoret i Brøndby, der viser udviklingen i vægttabsbrandets design. Foto: Marie Bentzon
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
13. sep 2021 KL. 9:27
I otte måneder forsøgte Nupo, der er kendt for sit slankepulver, at komme i gang på det tyske marked. De lavede et tysk hjemmeside, hyrede tysk kundeservice og lavede digital markedsføring. Men det...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.