En skattefordel skal få ansatte på slagterier til at investere en del af deres løn. Det er ifølge fagforbundet NNF en del af den vækstplan, regeringen arbejder påRegeringen med erhvervs- og vækstminister Henrik Sass Larsen (S) i spidsen arbejder på at gøre det attraktivt for de ansatte på landets slagterier at aflevere en del af deres løn til investeringer i virksomheden, siger formand for fødevareforbundet NNF, Ole Wehlast.