ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

S får 30 procents opbakning i første Voxmeter-måling efter valg

Rød blok har udbygget sit forspring i første Voxmeter-måling efter valget. De Konservatives nedtur fortsætter.

Fungerende statsminister Mette Frederiksen og Socialdemokratiet får opbakning fra 30,0 procent af vælgerne i den første Voxmeter-måling efter folketingsvalget. Arkivfoto: Emil Helms/Ritzau Scanpix
Fungerende statsminister Mette Frederiksen og Socialdemokratiet får opbakning fra 30,0 procent af vælgerne i den første Voxmeter-måling efter folketingsvalget. Arkivfoto: Emil Helms/Ritzau Scanpix Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis