Investér noget af din løn, så kan du slippe for topskat og sikre, at din arbejdsplads bliver i Danmark. Det er den firkantede udgave af det tilbud, regeringen har lagt ind til de ansatte i fødevarebranchen.Vækstplanen giver nemlig mulighed for at oprette et såkaldt medarbejderinvesteringsselskab, hvor den enkelte ansatte kan investere af sin bruttoløn. Og da der kan investeres op mod 35.000 kr. om året, vil det kunne løfte nogen ansatte ud af topskat.