Aldrig har der været flere læger og sygeplejersker – hvorfor hører vi hele tiden om et presset sundhedsvæsen?
Der er ansat flere læger og sygeplejersker i hospitalsvæsenet end nogensinde før. Alligevel er mange ansatte på sygehusene ved at bukke under for arbejdspresset. Det skyldes ikke alene corona
15. dec. 2021 KL. 18.30
Gem til senere