Dette er et debatindlæg skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Indlægget afspejler en personlig holdning. Forslag til debatindlæg kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk
Debat | Kofod, Jørgensen og Kollerup: Nordsøen skal være Europas nye, grønne kraftcenter
17. maj 2022 KL. 09.55
Gem til senere
En række europæiske ledere er inviteret til topmøde, hvor vi vil præsentere planer for at gøre Nordsøen til et grønt kraftcenter