ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Dette er et debatindlæg skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Indlægget afspejler en personlig holdning. Forslag til debatindlæg kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk

Kommentar | Teis Knuthsen: Jeg tror, at kryptovalutaerne i sidste ende kommer til at visne hen – staterne vil ikke miste deres monopol

"Skal man være lidt flabet, kan man sige, at traditionelle valutaer som danske kroner, euro og dollar har performet meget stærkt på det seneste, og at der igen er sat spørgsmålstegn ved kryptovalutaernes reelle formål," skriver Teis Knuthsen, investeringsdirektør, Kirk Kapital. Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
"Skal man være lidt flabet, kan man sige, at traditionelle valutaer som danske kroner, euro og dollar har performet meget stærkt på det seneste, og at der igen er sat spørgsmålstegn ved kryptovalutaernes reelle formål," skriver Teis Knuthsen, investeringsdirektør, Kirk Kapital. Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix


Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis