ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Dette er et debatindlæg skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Indlægget afspejler en personlig holdning. Forslag til debatindlæg kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk

“Det er ikke farligt at kommunikere om bæredygtighed, hvis man overholder loven”

Virksomheder, der kommunikerer om grønne tiltag uden hjemmel “greenwasher”. Og virksomheder, der ikke kommunikerer om deres indsatser, selvom de har hjemmel “greenhusher”, er også et problem.
Virksomheder, der kommunikerer om grønne tiltag uden hjemmel “greenwasher”. Og virksomheder, der ikke kommunikerer om deres indsatser, selvom de har hjemmel “greenhusher”, er også et problem. Arkivfoto: Andreas Vinther

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis