Dette er en kronik skrevet af en eller flere eksterne skribenter. Kroniken afspejler en personlig holdning. Forslag til kronikker kan sendes til Børsen Opinion: opinion@borsen.dk
“Den europæiske syge gør os til passive forbrugere af amerikansk og kinesisk teknologi”
05. mar. 2025 KL. 14.44
Gem til senere