Debat: Alt for få bestyrelser har marketingkompetencer – og det koster vækst og kundeindsigt

20180330-173840-7-3298x2200we.jpg
Hvorfor i alverden sidder der ikke flere mennesker med marketingkompetencer i bestyrelserne, spørger Hans-Henrik Søndersted-Olsen. Arkivfoto: Steven Achiam
Opinion
Eksklusivt for kunder
21. feb 2021 KL.17:30
Begrebet “kundefokuseret” er ikke længere et buzzword i erhvervslivet. “Markedsfokus” har ligeledes de sidste 30 år rutinemæssigt tævet “produktfokus”. Alle hylder kunden og markedet. Alle snakker ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.