I NYE JOBCyklistforbundet har fået ny direktør. Det er Klaus Bondam, der tiltræder sin nye stilling den 1. februar 2014, når Jens Loft Rasmussen går på pension efter otte år som direktør i Cyklistforbundet. Klaus Bondam er tidligere teaterdirektør og teknik- og miljøborgmester i København og er i dag institutleder ved Det Danske Kulturinstitut i Bruxelles. Han skal nu sammen med Cyklistforbundets landsformand og tusindvis af medlemmer sørge for fortsat at sætte fokus på cyklisme som en sund, bæredygtig og moderne livsstil.