Mette Frederiksen bryder sig ikke om tv-debatter i en valgkamp. De bringer ikke noget godt med sig, de gør dansk politik dårligere, som hun formulerede det i sidste uge i et interview med Børsens Tom Okke."Og politikerleden kommer til at stige med det her valg", lød konklusionen.