ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Morgenbriefing: Bonus til sygeplejersker, hjælp til boligejere og en skæv spådom

Sygeplejersker på nattevagt på Bispebjerg Hospital i december sidste år. Flere økonomer mener nu, at de bør få en bonus for deres indsats under corona. Arkivfoto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix
Sygeplejersker på nattevagt på Bispebjerg Hospital i december sidste år. Flere økonomer mener nu, at de bør få en bonus for deres indsats under corona. Arkivfoto: Ólafur Steinar Gestsson/Ritzau Scanpix Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis