Bitcoin er så farlig, at Danske Bank skærmer kunderne fra at kunne handle den - eller nå nej, det gør den så ikkeMoral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt. Det kan virke, som om Lars Sjögren fra Danske Bank efterlever det ordsprog. Som chef for transaction banking i banken er det ham, der afgør om kunderne skal have lov til at handle i den hæsblæsende virtuelle kryptovaluta bitcoin. På fem år har den oplevet en nærmest magisk værdistigning på over 123.000 pct. samtidig med, at udviklingen mange steder fra er blevet og bliver udråbt som en potentiel boble.