Bankerne skal ikke længere få betaling for rådgivning, som aldrig bliver leveret. Sådan lyder det nu fra Venstre, der er klar til lovindgrebVenstre vil have sat en stopper for, at landets banker automatisk tager sig betalt for investeringsrådgivning, selvom kunden aldrig har talt med en rådgiver.