Hvorfor er der kun én kvindelig topchef i de danske banker?
Antallet af kvindelige topchefer i de danske banker er netop blevet halveret. Børsen har spurgt tre branchekendere om, hvorfor der er så få kvinder i toppen af de danske banker
05. maj 2025 KL. 13.55
Gem til senere