OPINION - Jeg har med stor interesse fulgt debatten i Børsen angående bankernes gebyr i forbindelse med rådgivning omkring køb af investeringsforeningsbeviser. Jeg er helt enig med Erhvervsminister Henrik Sass Larsen (S), tidligere nationalbankdirektør Jens Thomsen og partiet Venstre i, at man som kunde skal kunne vælge gebyret fra, hvis man ingen rådgivning får.Jeg har imidlertid også en anden vinkel på denne problemstilling, som jeg er sikker på, at også andre private investorer oplever, nemlig det forhold at man simpelthen ikke kan få rådgivning, hvis man har fravalgt at være private banking-kunde i sin bank.