Danske Bank opnår mål om at være i toppen hos nordiske storkunder trods fortsat modgang på omdømmet: “Vi taler med kunderne om vores dårlige sager”

Danske Bank har opnået sit mål om at være i top-2 blandt storkunder i denordiske lande, viser ny kundemåling

donka-003-Webb.jpg
Berit Behring, chef for corporates & institutions i Danske Bank, glæder sig over resultaterne i Prospera-måling. PR-foto
Finans
Eksklusivt for kunder
26. jan 2021 KL.19:30
Danske Bank har nu opnået sin målsætning om at være en af de to foretrukne banker blandt store virksomheder og institutionelle kunder i alle de fire store nordiske lande.Det viser en sammentælling ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.