Mobilepay fik tæsk i starten af coronakrisen - men er ved at komme op til overfladen igen
Selv om brugen af Mobilepay drattede i betalinger mellem brugere og i fysiske butikker, gav coronakrisen også et markant inflow af nye erhvervskunder, der skulle bruge betalingsløsninger til takeaway og vareudbringning
03. jun. 2020 KL. 15.30
Gem til senere