ForsikringsBrief AdvisorBrief
KØB SENESTE NYT KURSER
Køb Abonnement

Anklager går efter fængsel eller kæmpebøde i hvidvasksag mod tidligere bankdirektør

I Københavns Byret har der siden efteråret været ført en sag mod en tidligere direktør i Københavns Andelskasse. Han er anklaget for brud på hvidvasklovgivningen i 2017 og 2018, og sagen nærmer sig nu sin afslutning.
I Københavns Byret har der siden efteråret været ført en sag mod en tidligere direktør i Københavns Andelskasse. Han er anklaget for brud på hvidvasklovgivningen i 2017 og 2018, og sagen nærmer sig nu sin afslutning. Arkivfoto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Andre læser også

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis