Den aarhusbaserede ejendomsudvikler Domis får ny kvinde i spidsen, når Elsebeth Gutheil Stoker overtager roret som adm. direktør fra 1. november. Hun skal styrke selskabet mod et marked, hvor der er rift om de eftertragtede byggeretter.
“Efter at have eksisteret i godt 11 år ønsker vi at styrke virksomheden ved at tænke mere langsigtet og ruste os til et ændret marked, hvor der er mere fokus på udvikling i større skala og bredere forstand. Det skal ses i lyset af, at strategien fra familien Hommelhoff, der står bag Domis-koncernen, oprindeligt var at ville agere i markedet i syv til ti år, hvorefter de ville trække sig fra investeringerne igen.Men meget er sket siden, og Domis har, med en lang række samarbejdspartnere, udviklet og opført flere store byudviklings- og byggeprojekter. Det er derfor, intentionen nu at fortsætte den gode kurs og opruste på området for ejendomsudvikling. For os er det væsentligt, at vi kan se det rigtige potentiale i et projekt, og at det passer ind i vores strategi, hvor vi udover et ønske om at bygge attraktive boliger af høj kvalitet også gerne vil sætte vores præg på de byområder og -liv, vi investerer i.”