Før solen og resten af København er stået op, har jeg iført mig mine lyserøde Saucony Endorphin Speed 3 og været rundt om et par af søerne. Turen slutter med, at jeg uploader dagens løbetur på træningsappen Strava, tjekker mine resultater, og mens jeg er i bad, begynder de første “kudos” at tikke ind. Det er Strava-sprog for “synes godt om”.
Jeg må indrømme, at jeg er begyndt at løbe mere og synes, det er sjovere, efter jeg i sommer for alvor blev bruger af Strava. Nogle vil nok tænke: “Det var da på tide, du kom med på den bølge”, mens andre undrende vil spørge: “Hvad er Strava?”