De store influencere kunne få virksomheder til at falde milliarder i værdi: Nu satses der på de små

De seneste år har der været stadig større rift om influencere med 100.000-vis af følgere på de sociale medier. Men tiderne skifter, og nu er der fokus på dem med tæt og personlig kontakt til deres få følgere​​​​​​​​​​​​​​​

StringerReutersRitzau Scanpix.jpg
En af verdens største influencere, Kim Kardashian, har redet på en bølge af succes. Men det er måske ved at være slut? Foto: Stringer/Ritzau/Scanpix
Eksklusivt for kunder
13. sep 2020 KL.12:00
Der lød et gisp på børsmarkedet, da den amerikanske realitystjerne og influencer Kylie Jenner i 2018 skrev på Twitter, at hun ikke var begejstret for Snapchats nye design og derfor var holdt med at...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.