Aarhus-kok med to michelinstjerner: “Vi er monsterlykkelige”
Restaurant Frederikshøj er rykket op i den eksklusive klub af restauranter med to michelinstjerner, og selvom indehaver Wassim Hallal for nylig solgte det meste af restauranten, er han bestemt ikke på vej væk, fortæller han
