Hygge i vinterhytten på vandet
Jeg er kommet på Christianshavns Bådudlejning i mange år. Det er bare et rigtig hyggeligt sted med god mad og mange minder. Jeg elsker idéen om en tømmerflådecafé ved vandet. Jeg elsker vand og vil gerne være i nærheden af det så meget som muligt, så jeg synes, det er skønt at sidde på vandet og spise eller drikke vin. Der er altid god stemning, og nogle gange er der levende musik, som gør det hele endnu mere hyggeligt. Jeg glæder mig specielt til at komme hjem til Danmark til jul og købe juletræ på caféen, spise æbleskiver og drikke gløgg i bådudlejningens vinterhytte.