En ven af huset på Møntergade
Jeg er kommet på Restaurant Møntergade i noget tid efterhånden. Faktisk helt tilbage fra kort efter de åbnede. Jeg elsker mest af alt menneskerne bag, som virkelig er nogle søde mennesker, og som gør sig umage. Det kan man bare mærke, hver gang man er derinde. De får én til at føle sig hjemme, og selvom vi er mange, der har “Møntergade” som stamsted, synes jeg alligevel, at de formår at få plads til alle. Oftest får jeg en “Simons” (koldrøget laks på toast med cremet spinat og pocheret æg, red.) og en klassisk tatar med peberrod. Oftest også med et glas vin eller lignende.