Min personlige stil er defineret veden udtalt minimalisme. Næsten “uniformel”. For ti år siden tog jeg stilling til, hvordan jeg kunne være en mere bevidst forbruger, og løsningen blev at indsnævre mig rent fysisk. Jeg har kun én meter til min garderobe, så mit tøj vælger jeg med omhu. Det er meget de samme farver, mest sort, og gerne med det samme snit. Det er langtidsholdbart og tidløst.
Min næste investeringmå gerne være et værk af den amerikanske kunstner Otis Jones. Ham har jeg længe været betaget af. Han skaber store, meget ligefremme værker, der er meget mættet på materialer og næsten tilfældigt gennemarbejdede, og man fornemmer, at han arbejder med en vis hastighed. Der gemmer sig også en sårbarhed i hans værker, som jeg godt kan lide. Værkerne er voluminøse og minimalistiske på samme tid.