Investor køber Novo-aktier for trecifret millionbeløb
En storinvestor solgte næsten alle sine aktier i Novo Nordisk efter nedjusteringen i juli. Trods fornyet skepsis har investoren købt en stor del af aktierne tilbage og ser fem grunde til, at aktien kan stige
05. sep. 2025 KL. 10.51
Gem til senere
