Investor og digital marketingchef: Corona-nedlukninger og OL-aflysning gør ondt på tech-giganter

20170913-193156-L-1920x1280we.jpg
Google er et af de selskaber, der taber annonceindtægter under coronakrisen. Arkivfoto: Bryan Snyder/Ritzau Scanpix
Investor
Eksklusivt for kunder
26. mar 2020 KL.13:30

Coronavirussen har på det seneste ført til adskillige aflysninger af store begivenheder. OL i Tokyo er blevet udsat til 2021. Europamesterskaberne i fodbold er også blevet udsat et år. Imens holder...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.