Forsvarsaktier er nu dyrere end tech-giganter
Det har været en fest at være investeret i europæiske forsvarsaktier, men investorer betaler en tårnhøj pris for aktierne, der nu prissættes højere end amerikanske tech-giganter
09. jun. 2025 KL. 18.00
Gem til senere
