for hr-folkt i et arbejdstagers marked

  • Employer branding

Hvis du vil tiltrække (top)kandidater, skal der mere end et jobopslag til

Varighed: To dage
Næste opstart: 9. september

Børsen Uddannelse, Mikado House, København

Det er arbejdstagers marked

Gennem de senere år har vi bevæget os ud af en tid med høj ledighed og indfundet os i det modsatte scenarie. Lav ledighed. Det betyder, at du i HR-afdelingen ikke kommer sovende til ansøgninger fra (top)kandidater.

Det er nu et krav, at du tænker branding af virksomheden som arbejdsplads ind i dagligdagen. Gør du det rigtigt, så får kandidaterne nemt ved at forestille sig, hvordan det er at arbejde for jer.

Kurset her er skabt for at hjælpe dig med den opgave.

Denne masterclass giver dig:

→   En forståelse for værdien af employer branding i arbejdstagers jobmarked

→   En strategi for din employer branding-indsats

→   Evnen til at analysere dig frem til, hvilke parametre I kan differentiere jer på i forhold til sammenlignelige konkurrenter

→   De fornødne værktøjer til at planlægge, implementere og forankre employer branding i alle relevante processer og berøringspunkter med interessenter

Tiltræk, og fasthold de rigtige kandidater

Arbejdstagers jobmarked øger vigtigheden af at blive bemærket af medarbejdere med de rette personlige og faglige kvalifikationer. Udover at tiltrække kompetent arbejdskraft, hjælper et stærkt employer brand med at holde på dine nøglemedarbejdere, der med stor sandsynlighed også er interessante for andre virksomheder.

Det stiller et krav om, at vi tænker branding af virksomheden som arbejdsplads ind i både strategi og dagligdag, og ikke som tidligere alene i en rekrutteringsproces.

Kurset er et need-to-have for virksomheder, der har behov for målrettet at arbejde med employer branding.

Mød din underviser, Nina Vensild

Nina Vensild er Head of Staffing i HR-konsulenthuset Hartmanns, og har solid erfaring med employer branding. Hun har som konsulent både bistået kunder med at lave rekrutteringsstrategier og selv rekrutteret et stort antal ledere og medarbejdere.

Nina har stor erfaring med at opbygge employer brands i et konkurrencepræget marked, og du får således en helt unik erfaring med fra din underviser.

Nina Vensild
Head of staffing
Hartmanns

Se filmen

På de to undervisningsdage arbejder vi med:

→   Hvad employer branding er

→   Hvordan du kan påvirke din virksomheds brand i positiv retning

→   Hvornår og hvordan man kommunikerer internt og eksternt om arbejdspladse

→   Kritiske succesfaktorer i forbindelse med employer branding

Du har ikke råd til at miste (top)kandidater

Investér to dage, og lær at arbejde systemisk og professionelt med din organisations employer branding.

Du kan glæde dig til at arbejde med din egen case. Undervisningen er nemlig tilrettelagt sådan, at vi hele tiden kan føre læringen tilbage til din situation og hverdag. Det betyder, at du får udover et stærkt teoretisk fundament, også får viden og kompetencerne til, at omsætte det hele til praksis.

Investér to dage, og lær hvordan du fastholder og tiltrækker de ledere og medarbejdere, der i fremtiden skal sikre virksomhedens succes.

 

Tilmeld dig kurset Employer branding

Har du spørgsmål, som efterlader dig i den sidste tvivl, så kontakt os på 32 14 32 32 eller uddannelse@borsen.dk – eller send os din tilmelding.

Tilmeld dig masterclassen

Employer branding

Hvis du vil tiltrække (top)kandidater, skal der mere end et jobopslag til

Varighed: To dage
Datoer: 9. og 29. september 2020

Børsen Uddannelse
Mikado House 
København

12.500 kr.

Ekskl. moms

Varighed: To dage
Datoer: 9. og 29. september 2020

Børsen Uddannelse
Mikado House 
København

12.500 kr.

Ekskl. moms