Skandinavisk design skal være international vækstmotor for dansk handelshus. “Potentialet er stort. Vi er i dag bare en lillebitte myg derude. Måske ikke en gang det”

F&H’s salg vokser stærkt og er nu langt over 1 mia. Fokus er på egne brands, som skal ud til nye internationale kunder

20180907-100845-1_ma.jpg
Adm. direktør i F&H, Knud Lomborg, Arkivfoto: Hans Christian Jacobsen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
07. apr 2021 KL.15:45
Designhandelshuset F&H Group i Viborg voksede over 20 pct. i fjor, og omsætningen har nu for første gang passeret 1 mia. kr. Mens idéen tidligere var som grossist at sælge andres brands, er virksom...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.