Presset B&O i nyt sats på klassikere: Vil relancere ikoniske produkter af stjernedesigner

B&O lancerer klassiske produkter for at understrege sit brand. Forbrugerekspert tvivler på, at det får stor effekt på salget

B&O_WaltherBoelge_040920_048 kopier.jpg
Mads Kogsgaard Hansen (i hvid skjorte) har ansvaret for B&O's nye produktkategori. Foto: Walther Bølge
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
07. sep 2020 KL.10:00
Inden længe bliver det muligt at købe et Bang & Olufsen-produkt, der for første gang kom på markedet for 48 år siden. Der er tale om den ikoniske pladespiller Beogram i 400X-serien designet af Jaco...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.