Pinkwashing er den nye firmasynd – uden nemme løsninger: “Kritisabelt, hvis man blot køber aflad. Men de virksomheder, vi har med, har tænkt sig godt om”

20180818-170402-L_44Mb.jpg
Lars Henriksen, talsperson for Copenhagen Pride. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
13. jul 2021 KL.17:00
Den nye synd, firmaer kan begå, har allerede mange navne: Pink-washing, rainbow-washing eller pride-washing. Men navnene dækker over det samme: At firmaer smider sponsorpenge i en af de store, årli...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.