SENESTE NYT KURSER Bliv kunde
Virksomheder

150-årig ikonisk kæde køber sig ind i brillefirma: “Jeg har længe tænkt, Magasin skulle udvide sig lidt”

For første gang i nyere historie i Magasin du Nord vil stormagasinet kaste penge efter brands. Det første er Messyweekend

Stifter af Messyweekend, Marc Østerskov (t.v.), har med medejer Mads Koch Petersen (t.h.) solgt en mindre andel af deres ski- og solbrilleforretning til Magasin du Nord, som har Peter Fabricius (i midten) som adm. direktør. Foto: Simon Fals
Stifter af Messyweekend, Marc Østerskov (t.v.), har med medejer Mads Koch Petersen (t.h.) solgt en mindre andel af deres ski- og solbrilleforretning til Magasin du Nord, som har Peter Fabricius (i midten) som adm. direktør. Foto: Simon Fals

Andre læser også

BØRSEN

Nyhedsbreve

Tilmeld dig Børsens nyhedsbreve her

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis

BØRSEN

Investor

Podcast

BØRSEN

Morgenbriefing

BØRSEN

Topchefernes strategi

Podcast

BØRSEN

Longreads