Luksusmærker er stadig i høj kurs hos kineserne: Salget flytter til hjemlandet og livestreaming hitter

20200421-182505-1_67Mb.jpg
Kineserne er stadig villige til at stå i kø for luksusmærker. Foto: Aly Song/Reuters/Ritzau Scanpix
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
13. jul 2020 KL.12:23
Kinesiske turister pendlende fra den ene luksusbutik til den anden med store indkøbsposer under armene fra Gucci og Louis Vuitton (LV) var før coronakrisen et almindeligt syn i Københavns gadebille...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.