SENESTE NYT KURSER Bliv kunde
Virksomheder

Familieejet gør-det-selv-kæde satser for første gang på storbyer

Den svenske kæde Biltema ændrer strategi på det danske marked og forventer snarligt milliardsalg

Biltema har et bredt sortiment med 19.000 varenumre. Det er en af selskabets fordele i forhold til konkurrenterne, mener Jacob Borring Møller, adm. direktør i Biltema Danmark. Foto: Simon Fals
Biltema har et bredt sortiment med 19.000 varenumre. Det er en af selskabets fordele i forhold til konkurrenterne, mener Jacob Borring Møller, adm. direktør i Biltema Danmark. Foto: Simon Fals

Andre læser også

BØRSEN

Nyhedsbreve

Tilmeld dig Børsens nyhedsbreve her

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis

BØRSEN

Investor

Podcast

BØRSEN

Morgenbriefing

BØRSEN

Topchefernes strategi

Podcast

BØRSEN

Longreads