Danske solbriller står til branding for millioner i Super Bowl

Der er tale om en brandingmæssig milliongevinst for dansk solbrillefirma, når stjernen Tom Brady søndag går på banen til Super Bowl

20200908-151043-5_downinter.jpg
Julius Langkilde, stifter og direktør i det danske solbrillefirma Christopher Cloos, der har superstjernen Tom Brady som ambassadør. Arkivfoto: Jeppe Carlsen
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
06. feb 2021 KL.13:00
Millioner af fans i hele verden skal søndag følge årets Super Bowl mellem Tampa Bay Buccaneers og Kansas City Chiefs. Hos det lille danske solbrillefirma Christopher Cloos kommer de til at følge ek...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.