Billetportal kåret til årets væksteventyr

272207_16_9_large_478.jpg
Virksomheder
Eksklusivt for kunder
06. dec 2013 KL.12:55
 Henrik Teisbæk og resten af holdet bag iværksættervirksomheden Billetto har grund til at juble i disse dage. 

For billetplatformen, der gør det muligt for arrangører selv at oprette events og administrere billetsalget, har vundet Ivækstprisen som årets væksteventyr i 2013. 

"Vi er enormt glade og stolte over at vinde årets Ivækstpris. Prisen er et stort skulderklap oven på alt det hårde arbejde, vi har lagt de sidste tre år - og en fed anerkendelse af den vækst, vi har skabt både i Danmark og i udlandet," siger Henrik Teisbæk, direktør i Billetto, i en pressemeddelelse. 

Vil nå 1 mia i 2016

Billetto har eksisteret siden 2010 og omsatte sidste år for 40 mio. kr. Målet er at runde 100 mio. kr. i år og den første milliard i omsætning i 2016. 

Vækstfonden har tidligere skudt et større millionbeløb i Billetto, der arbejder på at få hul på markedet i resten af Europa. 

"Prisen er også et praj om, at vi arbejder i den rigtige retning. Vi er i fuld gang med at starte kontor op i London og er også langt med en ny mobilapp. Så nu gælder det bare om at klø på og se fremad, så vi kan inspirere endnu flere mennesker til at få flere oplevelser," forklarer Henrik Teisbæk. 

Foruden Billetto var Mofibo, Autobutler, Easytranslate, Satcom1 og Milestone Systems nomineret i kategorien. 

Ivækstprisen bliver uddelt i samarbejde mellem Ivækst, Google, Dana, Deloitte og E-conomic.