Mærsk kan tjene penge i modvind - men Søren Skou er endnu ikke tilfreds
Søren Skou præsenterer Mærsks regnskab for tredje kvartal. Foto: Mie Hee Christensen
Virksomheder Af ,
Eksklusivt for kunder

Ny sæson af podcasten Topchefernes strategi med Niels Lunde

Den danske arkitekt Bjarke Ingels er kendt over det meste af verden og har fået international succes med virksomheden Bjarke Ingels Group - i daglig tale kaldet BIG.

Men hvordan ser Bjarke Ingels på strategi i sit særlige krydsfelt mellem en kunstnerisk og en kommerciel verden? Hvorfor eksisterer BIG? Hvilke kompetencer indeholder virksomheden? Hvordan tiltrækker han de bedste medarbejdere?



Abonnér:
   

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Børsen anbefaler



Forsiden lige nu


Libyske havne blokeret af militær leder - mere end halvdelen af olieeksporten er væk

Fransk it-gigant bliver hovedsponsor af e-sportsvirksomhed: Det øger interesse, rekruttering og eksponering

"Hov, han har jo for korte bukser på"

Weinsteins skæbne i voldtægtssag afgøres af fem kvinder og syv mænd

Kina-ekspert: ByteDance og Luckin Coffee kan blive de nye globale børsgiganter - danske virksomheder vil blive tromlet

Novo Nordisk-optur fortsætter efter godkendelse: Analytiker tror stadig på aktien

Boeing opdager ny fejl i ulykkesfly