Generelt Af

Et godt råd i livet er, at man skal være ihærdig, hvis man vil opnå sine mål. Hvis man møder modstand, skal man bare prøve igen og igen.

Det råd har en japansk mand måske taget lidt for meget til sig.

Den 71-årige mente, at hans telefonselskab havde brudt kontrakten. Han ringede derfor ikke mindre end 24.000 gange til selskabet for at brokke sig.

Det skriver nyhedsbureauet AFP.

Japansk politi har efterfølgende anholdt manden for ulovligt at besværliggøre selskabets arbejde.

Manden foretog ifølge AFP de mange tusinde opkald til selskabet KDDI fra offentlige telefonbokse.

I den anden ende af røret var selskabets kundeservice. De måtte lægge øre til, at manden ikke var tilfreds med, hvordan de havde behandlet ham.

Han krav var, at medarbejderne skulle give ham en undskyldning.

/ritzau/





NY SÆSON Gå til bords med Børsens gastronomiredaktør, når han bryder brød med kokke, vinfolk, restauratører og andre fagfolk til en snak om både deres egen og andres mad og vin. Det bliver appetitvækkende og nørdet. Men ikke kedeligt.

AFSNIT 16: Redzepi har for længst opnået verdensberømmelse for såvel restauranten, sig selv og den danske gastronomi, og for første gang siden Nomas åbning i 2004 har stjernekokken fået fuld kontrol over virksomheden. En virksomhed, som i dag er noget helt andet, end det Redzepi stævnede ud for at skabe.

Førstepladsen på The Worlds 50 Best Restaurants-listen cementerede Nomas globale kultstatus, og selvom førstepladsen gled Noma af hænde og en nedtur begyndte, så vendte Noma i 2019 tilbage på listen helt oppe blandt de øverste placeringer.

Men hvordan sørger Redzepi for, at hans stab fortsat innoverer og leverer den ypperste gastronomiske oplevelse for gæsterne? En del af svaret ligger i de otte ansatte, som udelukkende er ansat til at finde på nyt i test- og fermenteringskøkkenet.

Abonnér:
   

Ledelse


Andre læser dette lige nu


Gå til play.borsen.dk Børsen Play