Digital markedsplads gik viralt trods marketingbudget på 0 kr. Så faldt salget: “Vi famlede i blinde som alle andre. Men så kiggede vi i skuffen”

Coronakrisen ramte onlineplatformen Reshopper mærkbart på annonceindtægterne, og det blev en kærkommen lejlighed til at hive de gode idéer op af skuffen. Resultatet blev et samarbejde med en række genbrugsbutikker

20210517-144820-7-3298x2200we.jpg
Vælg dine samarbejdspartnere med omhu, og vær skarp på pris og team, der skal udføre arbejdet, lyder et af de tre gode råd, som stifterne af Reshopper tager med sig fra arbejdet med at øge forretningen ved hjælp af brugerindsigt. Her er de tre stiftere Jonas Funk Johannessen, Nicolai Danmark Johannesen og Anders Dahl Pape. Foto: Tobias Nicolai
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
18. maj 2021 KL.15:00
Den danske onlinemarkedsplads for brugte varer til især børnefamilier Reshopper mærkede et forretningsmæssigt svirp, da regeringen lukkede Danmark ned i marts 2020.“Vores trafik faldt drastisk, og ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.