Vægttabsbrand kom på vildspor: Sådan fandt de tilbage til kernen

Glem ikke, hvorfor din virksomhed grundlæggende eksisterer, og hvad din kerneydelse er. Det gjorde Nupo, og det førte til et udvandet, forvirrende brand, som slankeklenodiet har kæmpet for at reetablere

20210826-131753-7_ma.jpg
Peter Wedelheim blev ansat som adm. direktør i Nupo i 2017. Nupo fejrer i år 40 års jubilæum og en af hans første opgaver var at finde tilbage til urtanken omkring Nupo. Foto: Marie Bentzon
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
01. sep 2021 KL.17:00
Less is more, lyder et ordsprog, men det var ikke den tankegang, der prægede vægttabs-brandet Nupo, da Peter Wedelheim overtog roret som adm. direktør i 2017.“Da jeg startede, havde man en plan for...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.