Corona har gjort verden mere lokal – tænk 3D-print ind i din værdikæde

Coronakrisen kan booste virksomhedernes brug af 3D-print. Første skridt bør være grundig analyse af din værdikæde og forretningsmodel, lyder det fra flere eksperter

20200507-212710-7_51Mb.jpg
“Det er gået så fint i dansk industri i en årrække, så mange har ikke prioriteret tiden til at komme i gang med 3D-print. Der tror jeg vi vil se, at nu bliver der rusket op i det, og man ser mere på at bruge 3D-print og ruste sig til at stå stærkere i fremtiden,” siger Jeppe Byskov, souschef ved Teknologisk Institut. Foto: Drew Angerer/AFP/Ritzau Scanpix
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
07. maj 2020 KL. 8:00
“Jeg tror, at coronakrisen er 3D-prints gennembrud i Danmark. For alle, der har med produktion at gøre, vil kunne se nu, at den robusthed, du kan bygge ind, den er så vigtig.” Det mener Frank Loren...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.