SENESTE NYT KURSER Bliv kunde
Politik

Ro på: Ikke alle virksomheder skal brandes som woke, lyder det fra eksperter

Når virksomheder går for langt i woke-debatten, skader de både deres brand og minoriteterne, mener ledelsesrådgivere

Med regnbuefarvede containere er A.P. Møller-Mærsk en af de virksomheder, der har forstået at brande sig som woke. Men spørgsmålet er, om man som virksomhed kan blive for woke? Arkivfoto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix
Med regnbuefarvede containere er A.P. Møller-Mærsk en af de virksomheder, der har forstået at brande sig som woke. Men spørgsmålet er, om man som virksomhed kan blive for woke? Arkivfoto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix Foto: Ritzau Scanpix

Andre læser også

BØRSEN

Nyhedsbreve

Tilmeld dig Børsens nyhedsbreve her

DAGENS

E-AVIS

E-avis vignette
Dagens E-avis

BØRSEN

Investor

Podcast

BØRSEN

Morgenbriefing

BØRSEN

Topchefernes strategi

Podcast

BØRSEN

Longreads